8/24/2017

BACK TO SCHOOL | haul

Ciężko się z tym pogodzić, ale jest to nieuniknione - szkoła zbliża się wielkimi krokami. W moim przypadku będzie to nowe doświadczenie- liceum. Chcę być do niego przygotowana najlepiej ja tylko mogę, więc zaszczyciłam swoją obecnością kilka sklepów (XD). W tym poście chciałabym wam pokazać moje zdobycze, a może i wy znajdziecie coś dla siebie



Obowiązkowo musiałam zaopatrzyć się w plecak. Oryginalny plecak stanowi genialne dopełnienie stylizacji, i często jest bardziej praktyczny niż torba. Sami wiecie najlepiej jak ciężkie bywają książki, dlatego w tym roku postawiłam na takie rozwiązanie. Moje kupiłam na wakacjach za granicą.              



Plecak wyżej (bardzo z resztą kontrowersyjny) pochodzi od Old Cotton Cargo.
Jest to turecka firma, której każdy plecak (czy torba) jest jedyny w swoim rodzaju. Dosłownie- nie ma dwóch takich samych produktów. Urzekła mnie jego odmienność, to że wygląda jak plecak "ze strychu". Zdaję sobie sprawę z faktu, że nie wszystkim się spodoba, ale według mnie jest to perełka.        



Kolejnymi zakupami, które nabyłam z myślą o szkole, są dwie pary butów. Pierwsza to creepersy pumy, a druga to zwykłe, granatowe coversy.




Te buty kupiłam do chodzenia po szkole, ponieważ jestem przekonana, że dostaniemy "stanowczy zakaz chodzenia w butach z dworu"

Przyszła pora na rzeczy papiernicze, a więc zeszyty. Byłam w szoku, ponieważ znalezienie ich poszło mi zniewalająco szybko.  


Na początek 80 kartkowe zeszyty z firmy interdruk. Są to zwykłe zeszyty w formacie A5. Bardzo spodobał mi się ich mlodzieżowy design. Kupiłam 8 w sklepie E.leclerc, wszystkie z innym nadrukiem na okładce.         

Kolejny to zeszyt w linie, do języka polskiego. Ponownie firmy interdruk. Jest to wyjątkowo gruby zeszyt, bo ma aż 160 kartek i jest w formacie B5. Kupiłam go w Tesco, I to definitywnie najładniejszy zeszyt jaki kiedykolwiek posiadałam.          


 Następnie, zeszyt firmy pigna z serii "pigna nature". Planuję przeznaczyć go na język francuski (lub jakikolwiek drugi język będę miała w liceum). Kupiłam go w Carrefourze.  


Tutaj pierwszy kołozeszyt, ponownie interdruk (bardzo podobny do poprzedniego) ma 80 kartek i standardowo format A5. Drugi to pierwszy lepszy, "no-brand", kołozeszyt w tym samym formacie, ma 100 kartek. Oba kupiłam w E'leclerc.    
Będą służyć raczej za notatniki, chyba że znajdę dla nich jakieś inne przeznaczenie.  



Ostatni kołozeszyt to znów firma interdruk, format A5 i ma również 100 kartek.   
Ten zeszyt będę używać do matematyki, żeby nie musieć zmieniać go 3 razy w roku. (Based on real events)  
Kupiłam go w Biedronce. 


Ostatnim zakupem są te najpotrzebniejsze przybory. Wszystkie zdobyłam w Carrefourze. Resztę  (zakreślacze, karteczki przylepne, itp) mam jeszcze z zeszłego roku, więc nie musiałam ich nabywać.  


To koniec jeżeli chodzi o ten haul. Mam nadzieję, że spodobał się wam ten post.  
Dajcie mi znać, czy wy już macie wszystko i gdzie kupowaliscie swoje różnej maści przybory.       
Do usłyszenia.

 Love,
     Zuzia  

55 komentarzy:

  1. Ja zwykle zakupy robie dopiero w pierwszy tydzien szkoly :D Obserwuje,mega design.

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna notka ;) lubię posty z tej serii ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kołozeszyty ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 2 plecaki od fjallraven kanken ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również zakupiłam zeszyty z tej firmy i muszę przyznać, że są solidnie wykonane ;) Może wytrzymają cały rok szkolny.

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku zaczynam 3 rok studiów i stwierdziłam, że nic nie kupuję :D Jedynie jakieś zakładki do książek i naklejki.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już swoje zakupki mam, ale wszystko spakowałam i schowałam głęboko w szafie, bo nie chce jeszcze myśleć o tym horrorze haha'
    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten plecak jest śliczny :o Pokażesz swoje paznokcie ? :) Ładnie wygladą ten kawałek kory widzę na zdj xD
    https://yukifashionn.blogspot.com/2017/08/5-porad-na-nowy-rok-szkolny-back-to.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej haha dziękuję😘 to w zasadzie jest zwykły lakier z golden rose "color expert" (?) 113. ❤

      Usuń
  9. Bardzo spodobał mi się ten plecak! Jest mega wyróżniający się, kocham takie rzeczy.
    http://dzejka.blogspot.com/2017/06/hope-is-waking-dream.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie mam wszystkiego zakupionego, ale z dnia na dzień moja wyprawka szkolna się powiększa.
    white-lady990.blogspot.com <--- Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetne zeszyty wybrałaś! <3
    + obserwuję :*
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny blog,
    zapraszam do mnie ;)
    http://naatsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zeszyciki kupilaś <3 Obserwuję

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję, na pewno zajrzę ! 💓

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny plecak :)
    https://w-nikeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zeszyty ,posiadam podobne! Zapraszam do sprawdzenia! ❤
    Zapraszam❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo oryginalny plecak, ale ładny! Ja większość zeszytów kupiłam w biedronce i nowych butów oczywiście też nie mogło zabraknąć :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne rzeczy kupiłaś :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się te buty z Pumy. :D Świetne rzeczy! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę kupić w końcu plecak z Kanken :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. musze przyznac, że tak jak szkoły nie lubię to lubię zakupy back to school;) świetne buty!

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny post. Mimo to ze juz mnie nie dotyczy to i tak sie milo czytalo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne te rzeczy, zwłaszcza zeszyty, są bardzo w moim stylu!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. to sie dopiero nazywa oryginalny plecak;) i ja tez ide do lo xd
    zapraszam :)
    jesi-jesaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne plecaki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Conversy to podstawa jeśli chodzi o rok szkolny :D wybrałaś przepiękne zeszyty, aż zazdroszczę, że ja już ich nie potrzebuję w takich ilościach :)
    Plecak Old Cotton Cargo jest ekstra! Bardzo lubie takie jedyne w swoim rodzaju rzeczy. Udanego roku szkolnego i życzę abyś poznała wielu fajnych ludzi w nowej szkole! Trzymam kciuki :)
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń


  28. If you are looking for luxurious Handbags bearing designer labels, Vitapress.By is the destination to visit. It is a website where you will find genuine leather Christian Doir Handbags of luxury handbags from famed brands like Balenciaga, Celine, Dior,Hermes handbags, Fendi and Saint Laurent among others. And the sale price and high quality has won a great reputation all over the world.Also ,The Rolex Watches It offers free shipping for all orders and countries.

    OdpowiedzUsuń