5/04/2016

Jestem Zuzia!

Hej wszystkim! Mam na imię Zuzia i mam 15 lat. Jestę gimbę.

Jest kilka rzeczy, które chce wam wyjaśnić zanim zacznę na dobre pisać tego "bloga". Lub bardziej opowiedzieć niż wyjaśnić. Pobawmy się więc w najbardziej gimbusiarską grę w całym internecie.
W CAŁYM INTERNECIE.
W   C A Ł Y M   I N T E R N E C I E.
Kilka faktów o mnie:
1. Mam 3 najlepsze przyjaciółki na świecie

  • Misię (Martynę)
  • Asię 
  • Julę
(Wiem, że to czytacie biczyz, trzeba nadrobić te luki gdzie powinny być zdjęcia)
2. Chodzę na boks tajski. Razem Misiem 🔝, jesteśmy niegrzeczne i w ogóle. Grrr...
3. Mam Crush'a. Wszystkie 3 🔝 zastanawiają się co ja w nim widzę i uwierzcie mi, JA TEŻ SIĘ ZASTANAWIAM.
4. "Będę aktorką", będę aktorką.
5. Kocham śpiewać. Uwielbiam. Drę się w niebo głosy, kiedy tylko zostaje sama w domu. Paradoksem jest, że potrafię śpiewać przed całym gimnazjum, a wstydzę się własnych rodziców.
6. Jestem szczera i odważna. Wybuchowa mieszanina, szkoda, że zawsze nie wtedy kiedy potrzeba.
7. Jestem w klasie z rozszerzonym językiem angielskim.
8. Kocham poezję. Jestem humanistką i lingwistką. #SłowackiTeam
9. Mam wiele ulubionych filmów/seriali, ale najulubieńsze z ulubionych to m.in.  Hobbit (wszystkie 3 części, czytałam) , Avengers, Sherlock, Niezgodna (zabrałam się za czytanie), Na dobre i na złe (oglądam od zawsze, shippuje).
10. Słucham One Direction, Ed'a Sheerana, Hasley, Troya Sivana, Sama Smitha. Mogłabym opowiadać o mojej miłości do muzyki dniami i nocami, ale jeżeli dotarłeś czytelniku do tego punktu to przede wszystkim gratuluję, i już lecę dalej ❤.
11. Mój umysł jest nakierunkowany na styl pale grunge, ale jak narazie dopiero przeprowadzam całą "metamorfozę".

Ja sama cały czas odkrywam siebie, więc nie wiem co jeszcze powinnam dopisać. Zależy mi na prowadzeniu tego "bloga". Nie chcę znowu rzucać czegoś zanim dobrze zacznę. Trzymajcie kciuki mocno, mocno, mooooooocno.
Kocham,
Zuzia ❤
P.S. Jestem totalnie nie fotogeniczna, więc nie spodziewajcie się żadnych "seszyn profeszyn" i tego typu #hot12                    

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz